خدایا عاشقتم
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» خدایا عاشقتم

در دستانم دو جعبه دارم که خدا آنها را به من



هدیه داده است.

 

 او به من گفت: غمهایت را در جعبه سیاه و

 

 شادی هایت را در جعبه طلایی جمع کن. من نیز

 

 چنین کردم و غمهایم را در جعبه سیاه ریختم و



شادی هایم

 

 را در جعبه طلایی! با وجود اینکه جعبه طلایی



روز

 

 به روز سنگین تر می شد اما از وزن جعبه سیاه

 

کاسته می شد! در جعبه سیاه را باز کردم و با



تعجب دیدم

 

که ته آن سوراخ است!!! جعبه را به خدا نشان

 

 دادم و گفتم : پس غمهای من کجا هستند؟!



خداوند

 

لبخندی زد و گفت: غمهای تو اینجا هستند،



نزد من

 

از او پرسیدم: خدایا،‌ چرا این جعبه طلایی



و این جعبه

 

سیاه سوراخ را به من دادی؟ و خدا فرمود: بنده

 

ی عزیزم، جعبه ی طلایی مال آنست که قدر



شادیهایت

 

را بدانی و جعبه سیاه، تا غمهایت را رها کن.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت